Tuesday, October 11, 2011

En ROSA bloggpost!

[Bilde fra WahWah brosjyre]
Jeg er gammeldags. Jeg har passert 40. Jeg har en tåpelig tendens til å ta i mot utfordringer fra jenter. Kristin er en av dem. Utfordringen kom for noen måneder siden; hun utfordret meg til å skrive et blogginnlegg om mote & skjønnhet og sånn. Jeg svarte at det var liksom ikke helt min greie, men dersom jeg gjorde det så måtte hun kvittere med en bloggpost om sikkerhet & sånn. Jeg gleder meg allerede! ;-)
Så jeg ble altså 40 år den 10 september. Stor fest, og mye morro på selve dagen. Kortversjonen oppsummeres slik, uten å nevne noen navn.. :-)


[Happy birthday to me!]
Som vanlig hadde jeg forsøkt å gi noen hint om at elektronikk alltid står på ønskelisten. Tradisjonen tro er det nok noe av det siste familien vil gi meg, de vet hvordan jeg prioriterer penger uansett. Om et rykte har spredd seg vites ei, men det dukket opp blant annet følgende i en fantastisk bunke med gaver:

[Gavekort fra WahWah]
Noen mente nok at jeg kunne ha godt av det, og sant skal sies; kvinner til stede på festen sukket mer enn en gang da de hørte de magiske ordene "Gavekort fra WahWah!". Mulig de fikk samme følelsen som jeg får når noen sier "OCZ Revodrive 3 X2" til meg altså. :-D

Første gavekort var på en "007" ansiktsbehandling. Resultatet:

[Et tryne så glatt at det var nesten litt nifst...]
Anyways; vi går fremover til dagen i dag, dvs tirsdag 11 oktober. Tid for ryggmassasje klokken 09:15. En litt roligere morgen enn normalt, og en glimrende mulighet til å stikke innom Augustins Kaffelade først:

[Kaffelade har muligens byens beste kaffe. Lite og rolig sted...]

Her kan sette seg ved vinduet, og se på folk som stresser til jobb i regnværet i Bergen:



Mens man nyter en deilig kaffe mocca:


Før man stiller til massasjetime hos Caroline hos WahWah. En utrolig hyggelig - og FLINK - dame. "Hu kjeme i frå Etne" - og når man selv kommer fra Tysvær så finner man tonen gjennom dialekten. Flirte litt av Bergensernes bruk av "ansikt", når man selv bare er vant til å si "tryne". :-)

[Caroline hos WahWah. Hyggelig og flink ung dame!]
Jeg skal tilstå at jeg har vært hos WahWah 2 ganger tidligere, også da etter å ha fått gavekort. Sovnet begge gangene, og i så måte fristet til å si at det føltes rart å betale såpass med penger for å få sove 40 minutter med litt "plinkiplonk" musikk i bakgrunnen. Sånn ble det ikke denne gangen!

Caroline ser og høres ut som den snille unge damen, men hun har avslørt både en fortid i forsvaret, guttejente  holdninger og bilinteresse. Et uheldig latterutbrudd i forbindelse med "gakkgakk" uniform, og jeg er litt usikker på om et velplassert tommelpress forkortet livet med noen år der og da. Det føltes ihvertfall slik. :-)

Uansett, for å avslutte den kanskje mest meningsløse bloggposten jeg noen gang har skrevet på min egen blogg, så var Caroline så hyggelig at hun "dekorerte" litt med varme steiner og foreviget bildet av en oljesmurt & bleikfeit 40-åring på massasjebenken. God fornøyelse! :-)

[.... og de steinene der var .... VARME! :-)]

1 comment:

  1. Jippi! Endelig litt rosablogging fra en comerad in arms - I hereby subscribe ;)
    André

    ReplyDelete

All comments will be moderated, primarily for spam. You are welcome to disagree with my posts of course.